Оголошення

Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» оголошує конкурсний відбір на посади педагогічних працівників Центру ПРПП Кременецької міської ради (м. Кременець, вул. Шевченка, 67).

Найменування посади:

1. Консультант комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кременецької міської ради з питань розроблення документів закладу освіти, узагальнення та поширення інформації з питань професійного розвитку педагогічних працівників, особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання, впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій, координування діяльності професійних спільнот учителів початкових класів та педагогічних працівників, що викладають предмети українська мова та література, зарубіжна література;

(0,75 ст., посадовий оклад за 14 тарифним розрядом).

2. Консультант комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кременецької міської ради з питань узагальнення та поширення інформації з питань професійного розвитку педагогічних працівників, особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання, впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій, координування діяльності професійних спільнот учителів іноземних мов, вихователів ГПД, керівників гуртків ЗЗСО та ПЗО.

(0, 5 ст., посадовий оклад за 14 тарифним розрядом)

3. Консультант комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кременецької міської ради з питань узагальнення та поширення інформації з питань професійного розвитку педагогічних працівників, особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання, впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій, координування діяльності професійних спільнот педагогічних працівників, що викладають предмети освітньої галузі «Суспільствознавство» та предмет «Захист України».

(0,25 ст., посадовий оклад за 14 тарифним розрядом)

4. Консультант комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кременецької міської ради з питань узагальнення та поширення інформації з питань професійного розвитку педагогічних працівників, особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання, впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій, координування діяльності професійних спільнот педагогічних працівників, що викладають предмети освітньої галузі «Природознавство».

(0,25 ст., посадовий оклад за 14 тарифним розрядом).

5. Консультант комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кременецької міської ради з питань узагальнення та поширення інформації з питань професійного розвитку педагогічних працівників, особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання, впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій, координування діяльності професійних спільнот педагогічних працівників, що викладають предмети освітньої галузі «Здоров’я та фізична культура»

(0,25 ст., посадовий оклад за 14 тарифним розрядом).

Кваліфікаційні вимоги до педагогічних працівників комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кременецької міської ради:

На посаду педагогічного працівника Центру може бути призначено особу, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу педагогічну освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше п'яти років, досвід впровадження інновацій, педагогічних новацій і технологій у системі освіти, у тому числі інформаційно-комунікаційних.

Перелік документів, що подаються до конкурсної комісії:

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) Комісії такі документи:

1. копію паспорта громадянина України;

2. письмову заяву про участь у конкурсі;

3. копію (копії) документа (документів) про освіту;

4. заповнений особовий листок по обліку кадрів з автобіографією.

5. згоду на збір та обробку персональних даних;

6. копію військового квитка та особова картка працівника (типової форми П2).

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Терміни подачі документів:

Документи приймаються на протязі 25 календарних днів з 05 березня по 30 березня 2021 року у робочі дні за адресою : вул. Шевченка, 75 (обідня перерва – з 13.00 до 14.00 год.)

Конкурс відбудеться 31 березня 2021 року об 11.00 годині.

Додаткові відомості про умови конкурсного відбору можна отримати за тел. 0961720547

(Людмила Якимович)

ПОРЯДОК

проведення конкурсу на зайняття вакантних посад педагогічних працівників комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кременецької міської ради

Загальні питання

1. Цей Порядок визначає процедуру проведення конкурсу на зайняття вакантних посад педагогічних працівників (далі – вакантні посади), комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кременецької міської ради (далі – ЦПР) метою якого є добір осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки.

2. Проведення конкурсу здійснюється відповідно до професійної компетентності кандидатів на вакантні посади педагогічних працівників ЦПР на основі оцінювання їх особистих досягнень, знань, умінь і навичок, моральних і ділових якостей для належного виконання посадових обов’язків.

2.1. Вимоги до кандидатів:

- вища освіта не нижче ступеня магістра;

- стаж педагогічної або/та науково-педагогічної роботи за фахом не менше п’яти років.

3. Конкурс проводиться з дотриманням принципів:

− забезпечення рівного доступу;

− політичної неупередженості;

− законності;

− довіри суспільства;

− недискримінації;

− прозорості;

− доброчесності;

− ефективного і справедливого процесу відбору.

4. Рішення про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади приймає директор ЦПР. Строк, протягом якого приймаються документи, становить 30 днів з моменту прийняття відповідного рішення.

5. Конкурс проводиться поетапно:

5.1. прийняття рішення про оголошення конкурсу;

5.2. оприлюднення рішення про оголошення конкурсу;

5.3. приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі;

5.4. попередній розгляд поданих документів на відповідність вимогам, що встановлені законом;

5.5. проведення іспиту та визначення його результатів;

5.6. проведення співбесіди та визначення її результатів;

5.7. прийняття конкурсною комісією рішення про надання рекомендацій директору Центру щодо укладення контрактів з переможцями конкурсу.

6. Особи, які подали необхідні документи для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантних посад (далі - кандидати).

7. Документи, надіслані поштою або подані особисто в останній день приймання документів після закінчення робочого часу, не розглядаються.

Вимоги щодо оприлюднення інформації про вакантні посади та оголошення про проведення конкурсу

8. Оголошення про проведення конкурсу на вакантні посади оприлюднюється на web-порталах Кременецької міської ради.

З метою широкого поширення інформації про вакантні посади така інформація може бути додатково оприлюднена на інших веб-сайтах або в засобах масової інформації.

Склад, порядок роботи та повноваження конкурсної комісії

9. Конкурс на зайняття вакантних посад проводить конкурсна комісія (далі - Комісія) у складі голови, секретаря і членів Комісії.

10. Комісія утворюється у складі не менше п’яти осіб.

11. Основною формою роботи Комісії є засідання. Засідання Комісії скликається головою або заступником, в разі відсутності голови, по мірі необхідності. Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутні більше половини від загального складу Комісії. Рішення Комісії приймається більшістю голосів від загального складу Комісії, в разі якщо розподіл голосів є рівним, вирішальним є голос голови Комісії.

Прийняття та розгляд документів для участі в конкурсі

12. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) Комісії такі документи:

12.1. копію паспорта громадянина України;

12.2. письмову заяву про участь у конкурсі;

12.3. копію (копії) документа (документів) про освіту;

12.4. заповнений особовий листок по обліку кадрів з автобіографією.

12.5. згоду на збір та обробку персональних даних;

12.6. копію військового квитка та особова картка працівника (типової форми П2).

13. Секретар комісії:

13.1. веде облік та реєструє всі документи, надіслані особами, які бажають взяти участь у Конкурсі;

13.2. у разі необхідності надає консультації та роз'яснення з приводу заповнення документів.

13.3. проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам у триденний строк з дня їх надходження;

13.4. повідомляє кандидатам інформацію про результати такої перевірки у триденний термін.

Кандидати, документи яких не відповідають встановленим вимогам, до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляє конкурсна комісія.

Проведення оцінювання кандидатів на зайняття вакантних посад

14. Для забезпечення максимальної прозорості проведення конкурсу на зайняття вакантної посади може проводитися відеофіксація, якщо інше не передбачено законом.

15. Про фіксацію засідань Комісії за допомогою технічних засобів голова Комісії оголошує на початку засідання.

16. Кандидати, документи яких пройшли перевірку, передбачену у пункті 13 цього Порядку, допускається до складання іспиту.

Іспит складається державною мовою. Перед проходженням іспиту кожен кандидат пред’являє паспорт або документ, який посвідчує особу.

17. Під час проведення іспиту його учасникам забороняється користуватися підручниками, навчальними посібниками, іншими матеріалами, а також спілкуватись один з одним. У разі порушення зазначених вимог кандидат відсторонюється від подальшого проходження конкурсу, про що складається відповідний акт, який підписується присутніми членами Комісії.

Порядок проведення конкурсного відбору кандидатів на заміщення вакантних посад педагогічних працівників

18. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад передбачає перевірку та оцінку їх знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників», інших нормативно-правових актів.

19. Перелік питань на перевірку знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників», інших нормативно-правових актів (далі – Перелік).

Питання мають бути актуальними в межах діючого законодавства.

Питання, що ґрунтуються на нормативно-правових актах, які втратили чинність, мають бути своєчасно замінені в установленому порядку.

20. Переліки питань розміщуються на офіційному web-порталі ЦПРПП Кременецької міської ради та можуть надаватися для ознайомлення кандидатам на заміщення вакантної посади при поданні ними документів для участі в конкурсі.

21. Екзаменаційні білети формуються за формою, що затверджуються головою Комісії.

До кожного білета включається чотири питання: на перевірку знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників», інших нормативно-правових актів.

22. Питання в екзаменаційних білетах мають містити питання, визначені в Переліку. Кількість білетів – не менше 15.

23. Комісія визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.

24. Секретар Комісії інформує про тривалість складання іспиту.

25. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів Комісії.

26. Іспит складається одночасно для всіх кандидатів на заміщення вакантних посад.

27. Приміщення для складання іспиту має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів між собою та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.

28. Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які відкриваються у присутності членів Комісії та пропонуються кандидатові за його вибором.

29. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на бланках зі штампом Кременецької міської ради. На бланку обов'язково вказуються прізвище, ім'я та по батькові кандидата (повністю), номер екзаменаційного білета, а далі по черговості: питання – відповідь, питання – відповідь. Після підготовки відповідей на аркуші проставляються дата складання письмового іспиту, підпис, ініціали та прізвище кандидата.

30. Загальний час для підготовки відповідей на питання екзаменаційного білета становить 80 хвилин.

31. Для оцінювання використовується п'ятибальна система.

П'ять балів виставляються кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників», інших нормативно-правових актів.

Чотири бали виставляються кандидатам, які виявили повні знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників», інших нормативно-правових актів.

Три бали виставляються кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.

Два бали виставляються кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.

Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.

32. Після закінчення часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання всіма членами Комісії. Члени Комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата.

33. Підбиття підсумків здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів до екзаменаційної відомості.

34. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами Комісії у Центрі розвитку педагогічних працівників відповідно до вимог чинного законодавства.

35. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.

36. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.

37. Кандидати, які не склали іспит, не допускаються до наступного етапу конкурсу. Про дату і час проведення наступного етапу конкурсу кандидатів інформують додатково.

Проведення співбесіди з кандидатами на заміщення вакантних посад

39. Співбесіда проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та до відповідних посадових обов’язків.

Співбесіду проводить Комісія.

40. Комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює визначення переможців конкурсу та рекомендує директору ЦПР призначити їх на вакантні посади.

41. Якщо жоден з кандидатів не рекомендований Комісією для зайняття вакантної посади, оголошується повторний конкурс.

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

на перевірку знань законодавства і функціональних повноважень кандидатів на заміщення вакантних посад педагогічних працівників Центру професійного розвитку педагогічних працівників

І. Конституція України

1. Основні риси Української держави за Конституцією України.

2. Визнання найвищої соціальної цінності України.

3. Форма правління в Україні.

4. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України.

5. Суспільне життя в Україні.

6. Найважливіші функції держави.

7. Правовий порядок в Україні.

8. Державні символи України.

9. Права і свободи громадян України.

10. Права, свободи та обов’язки іноземців та осіб без громадянства.

11. Конституційне право на працю.

12. Право на страйк.

13. Право на відпочинок.

14. Конституційне право на освіту.

15. Конституційне право на соціальний захист.

16. Обов’язки громадянина України.

17. Державний бюджет України.

18. Порядок обрання Президента України.

19. Склад Кабінету Міністрів України.

20. Органи місцевого самоврядування в Україні.


ІІ. Закон України «Про освіту»

1. Право на освіту.

2. Мова освіти.

3. Види освіти.

4. Рівні повної загальної середньої освіти.

5. Територіальна доступність повної загальної середньої освіти.

6. Освіта осіб з особливими освітніми потребами.

7. Інклюзивне навчання.

8. Керівник закладу освіти.

9. Наглядова (піклувальна) рада закладу освіти.

10. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти.

11. Особливості відносин між закладами освіти та політичними партіями (об’єднаннями) і релігійними організаціями.

12. Категорії учасників освітнього процесу.

13. Права здобувачів освіти.

14. Обов’язки здобувачів освіти.

15. Права педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників.

16. Обов’язки педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників.

17. Державні гарантії педагогічним і науково-педагогічним працівникам.

18. Єдина державна електронна база з питань освіти.

19. Психологічна служба та соціально-педагогічний патронаж у системі освіти.

20. Фінансово-господарська діяльність закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти.

ІІІ. Питання на перевірку знання

Закони України «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту»

1. Основні завдання законодавства України про загальну середню освіти.

2. Рівні повної загальної середньої освіти.

3. Строки повної загальної середньої освіти.

4. Право на здобуття повної загальної середньої освіти.

5. Документи про освіту.

6. Робочий час та оплата праці педагогічних працівників.

7. Установчі документи закладу загальної середньої освіти.

8. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

9. Основні завдання органів управління у сфері загальної середньої освіти.

10. Повноваження місцевих державних адміністрації у сфері загальної середньої освіти.

11. Завдання дошкільної освіти.

12. Типи закладів дошкільної освіти.

13. Установчі документи суб’єктів освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти.

14. Повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти.

15. Освітня програма.

16. Планування роботи закладу дошкільної освіти.

17. Науково-методичне забезпечення системи дошкільної освіти.

18. Завдання науково-методичного забезпечення системи дошкільної освіти.

19. Фінансово-господарська діяльність закладів дошкільної освіти.

20. Штатні розписи закладів дошкільної освіти.

ІV. Нормативно-правові акти України з питань освіти

1. Траєкторія професійного розвитку педагогічного працівника – це…

2. Професійна спільнота педагогічного працівника – це…

3. Завдання центру професійного розвитку педагогічних працівників.

4. Обов’язки директора центру.

5. Управління та кадрове забезпечення центру.

6. Штатний розпис центру.

8. Вимоги до посади директора центру.

9. Фінансування центру.

10. Форми підвищення кваліфікації.

11. Види підвищення кваліфікації.

12. Програма підвищення кваліфікації.

13. Що має бути зазначено у документі про підвищення кваліфікації?

14. Основні напрямки підвищення кваліфікації.

15. Етапи планування підвищення кваліфікації.

16. Зміст плану підвищення кваліфікації.